МЕНЮ
вул. Зоологічна 3, корп. 3
098 404 7227 (Viber / WhatsApp)

Графік роботи: Пн. - Пт. з 8:30 до 16:30
Ліцензія МОЗ України №2003 від 21.09.2021 року
Перетелефонуємо,
у зручний для Вас час!
Або зателефонуйте Ви нам:
+38 098 404 72 27 Viber / WhatsApp



Симптоми втрати слуху у дітей

Якщо у Вашої дитини є один,
або декілька наступних симптомів,
у неї може бути порушення слуху.

*Рекомендації Американського фонду здоров'я слуху
Вроджена
Набута

20 правил спілкування та навчання дитини

Розвиток мовлення у дитини після кохлеарної імплантації відбувається протягом усього дня при спілкуванні з дорослими під час звичайних справ, а також на занятті з сурдопедагогом / логопедом. Щоб допомогти дитині швидше навчитися розуміти мову і говорити, дорослі (мама, тато, сурдопедагог і інші) при спілкуванні з нею повинні слідувати 20 важливим правилам:
  • Правильно розташовуйтесь по відношенню до дитини під час спілкування і особливо під час цілеспрямованого заняття.
  • Розвивайте у малюка вміння дивитися на обличчя (очі) дорослого (контакт «очі в очі»).
  • Встановлюйте спільну увагу (погляд) дитини і свій на предметі чи дії.
  • Слідуйте за напрямком уваги дитини.
  • Проявляйте щирий інтерес до гри і дій дитини.
  • Коментуйте всі свої дії і дії дитини так, як це робить хороша мама нормальночуючого малюка.
    .
  • Обов'язково робіть паузу між своїми фразами, даючи дитині можливість відповісти Вам.
  • Часто задавайте дитині питання, коментуючи свої дії і дії дитини.
  • Перебудовуйте висловлювання дитини при спілкуванні з нею.
  • Моделюйте жести, дії, міміку, звуки, слова, яким ви хочете навчити малюка.
  • Наслідуйте дії / жести / міміку дитини, а також заохочуйте наслідування дитиною Ваших дій / жестів
  • Наслідуйте звуки, що вимовляє дитина (з дітьми до 2 років), а також заохочуйте наслідування / повторення дитиною вимовлених Вами слів, фраз.
  • Створюйте звичні, повторювані для дитини ситуації і дії.
  • Використовуйте при навчанні випадкові ситуації.
  • В процесі навчання використовуйте ситуації, що дивують дитину.
  • Завжди хваліть і заохочуйте дитину за її дії, яких Ви від неї чекаєте, або навіть за спробу цих дій.
  • При спілкуванні з дитиною говоріть короткими фразами голосом розмовної гучності, з чіткою артикуляцією, нешвидко (але не окремими словами), виділяючи ключові слова фрази інтонацією і повторюючи їх.
  • Супроводжуйте мовлення природними жестами, коли це необхідно для посилення емоційного впливу на малюка і для розуміння ним прохань дорослого так, як ми це робимо з нормальночуючим малюком.
  • Під час заняття з малюком необхідно правильно організувати навколишній простір.
  • Цілеспрямовані заняття краще проводити в ранковий час.