Якщо у Вашої дитини є один, або декілька наступних симптомів, у неї може бути порушення слуху.
*Рекомендації Американського фонду здоров'я слуху
Вроджена
Вимова вашої дитини не прогресує і залишається одноманітною (мовлення не відповідає нормам)
Затримка та / або невідповідне розпізнавання мовлення.
Не реагує і не лякається гучних звуків
Їй важко імітувати звуки
Неможливість визначити локалізацію звуку (немовля або дитина не повертає голову до такого звуку, як ваш голос).
Не відповідає на звуки з іншої кімнати.
Грається сама і відмовляється від соціальної взаємодії.
Постійні вушні інфекції
Набута
Ваша дитина, здається, чує добре, проте бувають випадки, коли вона не відповідає, коли ви звертаєтесь до неї
Ваша дитина намагається підкрутити гучність телевізора, коли інші члени сім'ї чують його добре.
Ваша дитина все частіше повторює «Що?»
Ваша дитина повертає вухо в бік того, хто говорить, але жаліється, що може чути тільки з однієї сторони
Успішність вашої дитини падає або вчитель помічає, що вона не відповідає чи не чує запитання так добре як інші діти в класі
Ваша дитина говорить, що не чує Вас. Це може бути тривожним сигналом, але багато батьків вважають, що їхні діти просто неуважні, коли по факту у них невиявлена втрата слуху
Здається, що ваша дитина просто не звертає уваги.
Ваша дитина починає говорити голосніше ніж раніше
Якщо Ваша дитина зосереджено дивиться на Вас, коли Ви розмовляєте з нею, це може бути ознакою того що вона намагається зчитати по губах для інтерпретації сказаного
20 правил спілкування та навчання дитини
Розвиток мовлення у дитини після кохлеарної імплантації відбувається протягом усього дня при спілкуванні з дорослими під час звичайних справ, а також на занятті з сурдопедагогом / логопедом. Щоб допомогти дитині швидше навчитися розуміти мову і говорити, дорослі (мама, тато, сурдопедагог і інші) при спілкуванні з нею повинні слідувати 20 важливим правилам:
Правильно розташовуйтесь по відношенню до дитини під час спілкування і особливо під час цілеспрямованого заняття.
Розвивайте у малюка вміння дивитися на обличчя (очі) дорослого (контакт «очі в очі»).
Встановлюйте спільну увагу (погляд) дитини і свій на предметі чи дії.
Слідуйте за напрямком уваги дитини.
Проявляйте щирий інтерес до гри і дій дитини.
Коментуйте всі свої дії і дії дитини так, як це робить хороша мама нормальночуючого малюка.
.
Обов'язково робіть паузу між своїми фразами, даючи дитині можливість відповісти Вам.
Часто задавайте дитині питання, коментуючи свої дії і дії дитини.
Перебудовуйте висловлювання дитини при спілкуванні з нею.
Моделюйте жести, дії, міміку, звуки, слова, яким ви хочете навчити малюка.
Наслідуйте дії / жести / міміку дитини, а також заохочуйте наслідування дитиною Ваших дій / жестів
Наслідуйте звуки, що вимовляє дитина (з дітьми до 2 років), а також заохочуйте наслідування / повторення дитиною вимовлених Вами слів, фраз.
Створюйте звичні, повторювані для дитини ситуації і дії.
Використовуйте при навчанні випадкові ситуації.
В процесі навчання використовуйте ситуації, що дивують дитину.
Завжди хваліть і заохочуйте дитину за її дії, яких Ви від неї чекаєте, або навіть за спробу цих дій.
При спілкуванні з дитиною говоріть короткими фразами голосом розмовної гучності, з чіткою артикуляцією, нешвидко (але не окремими словами), виділяючи ключові слова фрази інтонацією і повторюючи їх.
Супроводжуйте мовлення природними жестами, коли це необхідно для посилення емоційного впливу на малюка і для розуміння ним прохань дорослого так, як ми це робимо з нормальночуючим малюком.
Під час заняття з малюком необхідно правильно організувати навколишній простір.
Цілеспрямовані заняття краще проводити в ранковий час.