1. Виконання певної дії у відповідь на сигнал-звук.
2. Формування реакції очікування на сигнал-звук при слухо-зоровому сприйнятті, коли дитина одночасно бачить дію-рух, що викликає звук, і чує цей звук. Надалі формується реакція тільки при слуховому сприйнятті, коли дитина чує звук, але не бачить рух, що викликає його.
3. Формування у дитини реакції, яка вказує на те, що дитина чує або не чує звук.
4. Формування вміння присловуватись до тихих звуків і виконувати дію не тільки на гучні, але і на тихі звуки.
Можливості і межі слухопротезування ранніх дитячих порушень слуху визначаються не тільки часом встановлення діагнозу, але і якістю слухопротезування. Для дітей з вродженим порушенням слуху або порушенням слуху в ранньому віці, слуховий досвід в перші роки життя має вирішальне значення. Від нього залежать як неврологічні процеси дозрівання, розвиток здатності до слухового сприйняття, так і до оволодіння мовленням. Тому протягом цих чутливих фаз постнатального дозрівання слуху нормальний розвиток можливо тільки при достатній акустичної стимуляції.
Слухопротезування
це електроакустична корекція вади слуху шляхом підсилення звуку за допомогою слухового апарата, яка здійснюється комплексом медичних, педагогічних і технічних заходів.
Отопластика, інша назва - вушна вкладка, служить, по-перше, для фіксації слухового апарата в зовнішньому вусі, а по-друге, що найголовніше, для акустичної передачі підсиленого сигналу від динаміка слухового апарата до барабанної перетинки. Дуже важливо, щоб вушна вкладка була підігнана оптимально, це необхідно для того, щоб забезпечити хорошу акустичну герметизацію, завдяки чому можна уникнути фонового шуму. Іншим завданням отопластики є поліпшення акустичних характеристик передачі. Цього можна досягти за допомогою спеціальних додаткових отворів.